tisdag 5 maj 2009

Jag såg dig på en poster!

Valborg. I torsdags.. så var det ja. Man får ju apsolut inte missa när dom tänder den stora brasan så det var det första som stod på våran lista. Efter att ha stått och tittat på denna sköna varma brasa så spatserade vi tillbaka hemmåt för att hämta alla grejor. Alla packade på sig en massa och sedan gick vi neråt några meter för att sedan sätta oss vid våran mysiga grillplats. På Dagis faktiskt. Det väckte väl upp några minnen kan jag säga! Vi skulle dock från början varit på piren men där var det tydligen uppbokat. FÖRVÅNAD AS HELL!! Nej...
Så det blev det dagis alltså. Riktigt mysigt ändå! Lite komplikationer mot slutet med det löste sig.

Har precis nu slängt in mat i mikron! Ska slänga i det i Mig också, fort, så jag kan få gnaga på mina glassar som ligger och väntar på mig i frysen! MUMMA JU! Men hörrni... gissa en gång vem som har tryckt i sig minst fem glassar på tre, kanske fyra dagar? Peter Jöback!
Och minsann, klockan sju kommer det en... stockholmsk tandläkar kärring i femtioårs åldern från danderyd, hit för att kolla in vårat hus. NÄHÄ! Jo, helt sant. Dock så trivs jag inte riktigt med det till 100% än. Mitt fagra barndoms hus...

Inga kommentarer: