måndag 11 maj 2009

Han har gömt sig!

Jag är helt körd när det kommer till alla klänningar som ska köpas. TVÅ... det är mycket.
Svårt att hitta också. Tanken har slagit mig att gå naken på avslutningsmiddagen och själva avslutningen. Undrar hur många som skulle uppskatta den idén... hmm.

Nu får ni för fasiken ta och börja komentera. Har hört lite här och där att vissa läser denna blogg, men inga komentarer! Va? Det hela kommer som ett paket, läs, KOMENTERA och sedan klicka ner denna sida lite snyggt. Om ni tycker något annat så är det bara att... dra? Skämt åsido (haha?), alla som vill får läsa min blogg men det skulle Uppskattas om jag får några komentarer här eller där eller någon annan stans. Fast hellst på bloggen.
Och nu kommer jag till saken, detta är faktiskt ett "ni måste komentera"-inlägg för här nere kommer det följande bilder på ett par klänningar jag har spanat in TROTS att det är så svårt. Och då vill jag veta vad ni tycker. VAD TYCKER NI? Dock så är den klänningen jag vill ha mest ifrån Asos.... .... . Och jag gillar inte frakt och tull.. det finns inte i min kopp med te. För vem vill ha en massa arga tull vakter i te't?

Rätt fin men också Rätt tråkig... Och fula axelband. Från Forever21. Sug.
Asosklänning. HUR NICE?!

Och Arsle på bildtexterna som inte vill hamna i mitten. Hoppas ni gillar det...

2 kommentarer:

Sanne såckå! sa...

Den där Asos klänningen va super! men den där sista va oxå fin.. har beslutsångets vill ha flera och vet inte vilken ja ska ha till vad och..ja..vi kan gå nakna:P

Alexnadra sa...

Håller med Sanne asos klänningen var fin men den sista var oxå det...