onsdag 11 mars 2009

Some people are blind even though they can see

det har inte blivit så mycket bloggande på senaste dagarna, veckan eller åren. Just nu är det kris hemma för vårat bredband LAGGAR :D Så jag blir desperat och bloggar på skolan.. i biblioteket, vem orkar det? Inte jag inte men vem vet när vårat internet fixar sig? Sundsvall var i all fall hur kul som hellst! Mycket hann vi kanske inte med men sällskapet och humorn var ju i alla fall den bästa! Och en sak som jag måste berätta, jag blev VÄLDIGT paff och säkert gladaste personen i hela.. Järpen. Jag höll på att packa det sista inför resan till Östersund på Torsdagen och då hittade. Jag. Min. Kamera... I STRUMPLÅDAN!! Jag lyfte på ett par trosor (ja.. det ligger sånt där i OCKSÅ) och där låg den i ett hörn, helt svart och snygg. Jag hade ju för fasiken letat där! Förvirrad men glad Elin. Den har då varit borta i, få se.. fyra-fem månader. Nu lägger jag den i ett bankvalv varje kväll och inte i en strump.. slash troslåda!
Om ungefär tjugiofem minuter ska jag på dans och jag är faktiskt riktigt taggad då vi fortsätter med fridansen!

Inga kommentarer: