fredag 13 mars 2009

I'm doing fine. I don't need you

Har nyss kommit ifrån sal 32 där hörförståelsen i NP engelska höll till. Det gick väl som alla andra Nationella prov, inte så super bra att jag har turen att höja mig i ämnet men inte heller så riktigt jäkla dåligt att jag kommer sänka mig. Det känns som att det är för lite att säga att det gick "bra" och för mycket att säga att det gick "jätte bra" så något där emellan! Lite komiskt ändå att det gick bra och det är Fredag den 13e. Samma sak förra gången vi hade Nationellt prov (som då var i svenska), Fredag den 13e. HÖHÖ! Vilken jävla myt det där är, stackars dom som är vidskepliga.
I morse klockan 0840 hade vi också läsförståelse i engelska så det är skönt att ha båda delarna gjorda på samma dag.
Hela dagen handlar mest om engelska för om en stund går vi tillbaka till det vanliga schemat och det enda som står där är Engelska.. åh.. vad KUL! Varför inte gå till McDonalds när vi har slutat för dagen och äta oss USA-feta?

Tiden, dagarna och veckorna går väldigt fort nu och snart sitter jag på den där bussen påväg ner mot uppsala för att träffa Karin, SOM jag har saknat dig! Fast först måste jag bara pilla mig färdigt i naveln och sätta igång med att beställa bussbiljetten. Kalla mig... Fåringentinggjort-Elin :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, jag bara längtar till att få stå där och vänta på dig. BESTÄLLNUDÅ