tisdag 7 oktober 2008

Give me you!

Jag skulle väl ha satt igång med tyska arbetet vid det här laget.. men så blev det inte. Jag kom hem klockan halv sju kanske. Så jag gick raka vägen till köket för att hämta mumsig mat för att sedan traska till soffan och värma mig efter den kalla cykelturen hem. Påminn mig om att jag måste skaffa mig en varmare jacka. Nu hoppas jag att ni undrar varför jag kom hem vid kl 18.30 (ungefär), så jag kan berätta det. Jo, efter skolan slutade så gick jag och louise till lillkyrkan. Där en tjej som heter Anna har anordnat en såkallad "tjejgrupp". Den tjejgruppen har varit igång i några år, tre fyra ungefär. Jag vet inte exakt hur många år hon haft gruppen men den är i alla fall för oss tjejer som går i nian. Men bara ifrån våran skola dårå. Där ska vi helt enkelt.. ja prata om saker som ex. Självförtroende, döden, sex, killar, våld, spöken, ja.. allt helt enkelt. Vi ska också göra en hel del! Allt orkar jag inte rabbla upp men några av dom är att vi ska ha lektioner i självförsvar. Det är ju jätte bra, man vet aldrig när man kan behöva nita någon! Och vi ska t.ex åka iväg och bada, baka och massa annat kul. Så man lär känna varandra lite mer kanske :) Den här första gången var i alla fall jätte trevlig. Jag fick mig en massa goda skratt!

Det hade vi då i två timmar, 16.00-1800, plus att jag satt i biblioteket och pluggade ett litet tag också. Så... nu vet ni varför jag kom hem så sent. Det är alltid bra att veta!


En till sak! Här är ett snabbare sätt att rösta på TH som är nominerade till Headliner och best act ever! Men ni måste uppdatera sidan efter varje röst så ett tips är att trycka på F5! Och ni som inte är fans... skitsamma! Rösta ändå.
http://ema.mtv.se/artists/profile/115148562/#273835727

Inga kommentarer: