onsdag 4 mars 2009

You wasted your times on my heart. Lights black.You're gone.. Come back

Idag har jag bara slappat framför TVn och framför datorn. Har bland annat kollat på Twilight och Bedtime stories. Jag tycker egentligen att det är så tråkigt att inte göra något om dagarna när man är ledig. Mot kvällen så känner man sig så ofräsch för att man gått runt i pyjamasen hela dagen och för att man har inte varit ut någonting. SÅ känner jag mig nu så jag vill gå och ta en dusch på en gång. Jag måste bara tillägga först att mitt lov har varit väldigt, väldigt händelserikt. Första lovet på jätte länge som jag har hållt igång så mycket. Det är så vanligt för mig att jag bara ligger och.. ligger på loven och inte gör ett skit. Så det här känns bra! Sundsvall blir också av och det är bokat och allt så dit åker vi på Fredag. Till Söndag skulle jag tro. HALLÅ! det blir lajbans :D
Enda lediga dagen idag alltså så jag borde ha pluggat vid det här laget MEN ICKE.. ack. Jag har bara slutet på krönikan kvar att göra så det borde jag fixa... tycker man?

Inga kommentarer: