söndag 1 mars 2009

Ullis-knullis!

Att städa idag kanske inte alls blev så lättsamt som jag hoppats på. Inte en enda besiktning (som går lika fort som en springade gasell med eld i baken) i sikte utan bara en massa städ. DOCK så städade vi igenom varje lägenhet med racerfart, förvånandsvärd snabb racerfart faktiskt. Det var nästan så att det såg ut som det gör på film eller reklam, när dom svoschar förbi rummet och så skiner det och blinkar sådär rent överallt. Så fort gick det, men jag ska inte överdriva och säga att det blev rent.
Om sisådär en timme och tjugo minuter så ska jag kika på bio. Med Nathalie, Karin, Martina och säkert några fler? Har längtat efter att se "I taket lyser stjärnorna" ett bra tag så DEN BLIR DET! ge mig ett S, ett K, ett O och ett J. Det blir ju SKOJ!
Nu ska jag sätta mig framför ugnen och heja på pizzan med flaggor och stora gummihänder, så att den blir klar någon gång för jag är hur hungrig som hellst. Så hungr att jag åt upp i:et och g:et där nyss..

Inga kommentarer: