fredag 3 oktober 2008

Say cheeese!

Jag har gått och blivit sjuk.. igen. Så för det ger jag ifrån mig ett stort överdrivet suck.

Det var skolfoto idag dock. Sista skolfotot med den här klassen får man ju inte missa, så jag gick till skolan enbart för det. Varken Louise eller Sofie var där idag och jag ville ju åtminstånde dela det sista skolfotot med två av mina närmsta vänner, även om man står några meter ifrån varandra. Men tyvär så blev det inte så, och ett kompisfoto hade jag ju inte heller sagt nej till.

Men Louise var i Linköping (?) på ett dop. Och det förstår jag ju att hon ville gå på! Sofie vet jag inte vart hon var dock.

Men jag hade tur som fick ta ett kompisfoto med Nathalie och Tina! Då blev Elin glad :D om jag skulle ha en våg som visade "seriöst foto" på ena sidan och "oseriöst foto" på andra sidan så skulle den högra sidan väga över som bara den.. hahaha!



Efter skolfotot så åkte jag hem för jag kände mig inte pigg någonstans.

Fast först så åkte jag och mamma till apoteket och hälso butiken för att köpa Mivi total och halstabletter (sånna här Zyx som går på reklam. tydligen så är dom mer som.. värkltabletter för halsen. Skitbra enligt mig, istället för att man ska gå runt och proppa i sig flera om dagen). Så nu jäklar ska jag bli frisk och hålla mig i det tillståndet i ett helt år.

Inga kommentarer: