tisdag 14 oktober 2008

Du känns overklig på något sätt

Ledsen att jag uppdaterat dåligt på sistonde! Jag har ingen bra anledning varför, jag har glömt bort helt enkelt, Förlåt :)
Har inte så mycket om skriva om just för tillfället med jag kan berätta att idag var jag på den där tjejgruppen igen, ni vet den jag berättade så snyggt om förut! Vi satt och snackade i grupp och gjorde lite små "övningar". Det ger en del tycker jag, jag menar alltså att.. det blir mer sammanhållning bland tjejerna i klassen. Vi har inte kommit så himla långt än, men det kommer :) Fast det finns ju undantag för vissa vill man ju hellst hålla sig undan.
Jag hoppas ni vet villka ni är.


O juste! Rösta på Tokio Hotel! Kom ihåg F5 ;)
http://ema.mtv.se/highlights/115154140/interact/uri=mgid:uma:video:mtvema.com:186250

Inga kommentarer: