lördag 11 oktober 2008

I guess that’s all I’ll ever be to you

Mitt rum är nu kliniskt rent.. okej, glöm det där med kliniskt.
Men städat har jag faktiskt! Det är i alla fall rent och man kan ta sig fram över golvet, det duger bra för mig. Jag har också rensat ur min byrå, tagit bort en massa jag inte använder. Så nu kan alla mina kläder ligga där i istället för på golvet där dom drar åt sig en massa damm och smuts! I alla fall så skulle det vara lite roligare om jag hade mer att städa bara för att ha något vettigt att göra eftersom jag nu sitter här i mjukis kläder och har mega tråkigt. Jag ska väl hoppa in i duschen snart antar jag. Sen får jag väl se vad som hittas på.

En grej jag funderat på är om jag kanske ska ta och byta rum.. Till min syster gammla alltså. Det är större, bättre, mycket snyggare och renoverat. Eftersom hon inte bor hemma längre så är det ju fritt fram. Vi får se.. jag har ingen aning om hur jag ska ha alla grejer där inne bara. och så kan jag inte sätta upp alla mina afficher heller! Vi får se som sagt.


En sak är i alla fall säker, jag är inte sugen på Pizza.

Inga kommentarer: