söndag 26 oktober 2008

I want to make it with you!

Då var det söndag igen, men faktiskt så är jag för en gångs skull riktigt glad över det! Det är nämligen så att det är lov, det vet ju alla. Det innebär ju såklart att det Inte är någon skola. Men också är jag glad för att jag äntligen ska klippa mig imorgon! Jag ska vara helt ärlig och säga att jag inte har klippt mig sen i Mars. Katastrof! Och jag har en bra anledning bara det att jag orkar inte ta upp hela. Det handlar i alla fall om mamma ledighet, jag tror att alla kan lista ut vad det handlar om därifrån :) Nu är det finaly dags igen. Jag kanske lägger upp en bild här imorgon då, eller så får ni kolla min bilddagbok!

Helgen bestod av massor av godis, sing star, pizza, film och "Våghals". Nästan same shit som förra helgen alltså :) Men det var värkligen Lajbans!
OCH så fick jag träffa Elenor igen! ujujuj, villket jävla tag sen det var. Alltid kul med den grymt sköna människan!
Nu ska jag hoppa in i duschen! Har väl mest suttit här hela dagen (Sluta med det Elin!) så det skulle väl också passa bra att göra någon nytta? Jag får väl kika in i mitt rum om det behöver städas kanske. Det är ju mest det jag gör, duschar, städar rummet och sitter vid datan. Gud så enformigt..


Aaahh!

Inga kommentarer: