måndag 6 oktober 2008

I need to try to get to where you are

Nu sitter jag här framför datan med en macka och ett glas juice, som alla andra dagar, och skriver här i min blogg. Som jag kommit på mig själv att tycka om. Och som jag engagerar mig skapligt mycket i måste jag säga. Jag menar.. gårdagens dilemma var att jag värkligen ville skriva något i bloggen men jag visste inte vad! Förr eller senare lär jag väl tröttna, tyvär, men det hoppas jag inte på :) Ni får väl peppa mig.. eller något.

Apropå ingenting. Jag är så himla nyfiken på villka det är som läser min blogg, om det nu är några. Eller kanske inte villka, utan hur många rättare sagt. Vet inte riktigt hur jag ska få reda på det. Men grejen är att om man inte vet så känns det inte som om någon alls läser.
Jag fick inte så bra respons sist jag frågade (på bilddagboken) nämligen. Har ni på något sätt möjlighet säga till mig att ni läser min blogg så skulle jag uppskatta om ni sa det. bara för att jag lider av något som kallas nyfikenhet :)


Jag skulle göra vad som hellst för att komma tillbaka.

Inga kommentarer: