tisdag 24 mars 2009

Of course I want to.. more than anything right now.

SOM SAGT, upp och ner med internet hela tiden. FREDRIK! fixa det!
Nu har jag precis slutat (Sitter på mammas jobb och har ockuperat datorn) efter att ha slappat riktigt rejält, gett lite mackor hit och lite kakor dit och kanske en kaffe åt något annat håll. Sånt har jag hållit på med idag plus lite pallsittning, Geni spelande och massa onyttiga grejor har ätits. Men det var bara idag. Jag insåg att jag har mer lust att gå på lektionerna. HON ÄR GALEN! Nej... jag kanske inte har lust då.. men jag måste. Känner att det är viktigare.. Det måste väl ni som går i nian och uppåt förstå sig på eller? Ska en caféteria förstöra ens betyg så är jag inte med.
Och nu slog det mig! Apropå lektioner och betyg = arbeten/uppsatser. Så satt jag igårkväll och skrev sex sidor om Buddhismen till klockan 00.00. Har historiens tjockaste häfte på säkert 18 sidor Minst och har bara gått igenom fyra. På det skrev jag alltså sex sidor. Jag kommer inte skriva ett arbete om Buddhismen, nej jag kommer slå på stort och skriva en Bok om Buddhismen. Är det inte BRA.... så säg... Och det här berättade jag för att ni ska ha något att berömma mig för. Så NU kan ni sätta igång att aplådera. Och till eran information så satt jag uppe till just tolv för att uppsatsen skulle vara färdig idag TRODDE JAG... (rimmirimmirimimimmrimmm) nä-eh! Det skulle lämnas in på Fredag......................................................................................

Och förästen.. I söndags fyllde Hanna 17 år och vi åt smörgåstårta + mormors hallontårta hela dagen.

Inga kommentarer: