torsdag 19 mars 2009

När jag säger Lyfter säger ni Taket

Idag är det banne mig så att det är ett år sedan vi såg Adam Tensta Live för första gången! Och jag kan inte uttrycka mig nog om hur gärna jag vill uppleva den känslan igen. Ni har väl sett på bilder hur extremt nära vi var? Med ingen överdrift över huvudtaget så kunde det ha varit så illa att vi fått nackspärr, BOKSTAVLIGEN! Det var så grymt.... GRYMT! Och hade jag velat så kunde jag faktiskt greppat tag om hans privata delar (eller velat och velat HAH! Klart jag hade kunnat det men först måste man ju ha mod och förjävligt lite med respekt) för den var mestadels i mitt face när han skulle envisas om att stå precis på kanten av scenen som var ungefär till mitten av mina lår... inte för att jag hade något emot det...
Kalla mig vad ni vill men jag blir helt varm och go i hjärtat av adams musik.. JA.. utav hippitihoppiti/rap! Inte en endaste gnutta omöjligt (: Jag kommer också alltid ha ångest över att jag inte gick på yran den där lördagen när han hade sin spelning och "signering" i SJ tältet. Jag. Ångrar. Det. SÅ! Hårt. Men så kan det gå... om inte haspen är på.. Eller om inte pengarna finns då.





Adam Tensta 19 Mars Åre
Uploaded by Elinjansson

Inga kommentarer: