fredag 20 mars 2009

I just can't believe I've lost you

NÄMEN? Jag sitter hemma vid våran schnygg 90-tals dataskärm och bloggar. Ibland funkar inte skiten överhuvudtaget, ibland är det bara segt och vipps så kan det funka och vara supersnabbt igen. Som den där hunden på 3 reklamen....... Nää snabbare!
Det jag inte har berättat än är att I lördags så blev det en inpuls resa till Östersund för att leta lite kläder som verkligen, verkligen behövdes. Jag drog med mig Nathalie och även Elin som också hade sovit hos mig natten till Lördagen. MYSIGT!
Nathalie gled runt där på staden och hittade plagg efter plagg men jag fick en riktig trögstart faktiskt. Jag hittade inte mina efterlängtade jeans och blev deppig... TYP. Jag hittade som sagt till en början ingenting men mot slutet så hade jag turen att få med mig fyra grejor till Järpen igen. Fast jag fuskade lite med en grej som jag visste redan flera dagar innan att jag behövde nytt av..... Dream matte mousse..
Tröja Kappahl
Leggings med dragkedja H&M
Skor Din Sko
(halsduken är en gammal en från Gina och örhängena är en Julklapp)

1 kommentar:

Anonym sa...

SNYGGT