onsdag 4 februari 2009

I wonder if you know, how it really feels to be left outside alone..

Jajemensaaan, nu har jag bytt färg. kul! Det lila blev uttjatat (utjatat? huh..?).
Och hej och hå, skola som alltid idag, det gammla vanliga, så asbajs tråkig dag att man bara vill fisa det i ögat på någon. Och denna magont som inte alls gillas, tjejgrejer, motsatsen till blåbär, rimmar på Jens. Död åt sådant.
Jag har nyss kollat klart på Top Model och funderar på att gå och lägga mig, och klockan är bara nio än så länge. Duktig Elin! Nej men faktiskt så har vi ännu ett Nationellt prov i morgon, FRÅN MORGONEN, som jag Måste komma i tid till! För det gick ju inte så bra sist, Inte lika duktigt Elin! Så därför anser jag att det är logiskt att gå och lägga mig NU.. inte bokstavligen då kanske... Det ska i alla fall pågå i två timmar/två och en halv "för dom som vill"... ? Och man får faktiskt ta med sig Fika annars dör man där i Aulan. Och det är nu jag skriker; FIIIKAAAA! På en Torsdag? :D
Jag känner mig som Johan Glans.

Också kom mamma hem idag och skrek så himla lyckligt att "Eliiiiin, jag har en överaskning åt dig!" och jag som tycker sådant är så skoj och blir så himla exalterad när ordet överaskning dyker upp, springer ut ifrån toan, som jag för övrigt satt på, och får se att mamma har varit på apoteket och köpt mig sminkbortagnings grejor! "Knock Knock! Who's there? Ya! Ya who? YAAAHOOOO!". Har på sätt och vis skippat det där med att det är viktigt att tvätta bort sminket innan man går och lägger sig, för det är det ju, men det har jag som sagt nästan skitit i. Eftersom det har varit så tråkigt att använda tvålen (Inte okej det heller). Men Nu jäklar har mor min lyckats bunkrat upp med sminbortagnings lotion, ansiktvatten, tussar och hela tjosan, till mig! Gånger två dessutom för att systra mi också skulle få, men hon är mer av ett sätta-dit-sminket-fan än att tvätta bort det, vilket jag från och med nu Gillar!
Nu blev det mycket skrivet och det tog en halvtimma. Jag skulle ju SOVA, Attans..

Inga kommentarer: