fredag 3 oktober 2008

Let's go to Norway!

Igår kl. 1230 bar det iväg mot Meråker. En resa som skulle ta ungefär 2 timmar, eller mer.
vad som hände under resan kan jag inte riktigt förklara eftersom.. det hände apsolut ingenting.
Det enda roliga var väl när vi åkte över gränsen. varför det var så roligt vet jag faktiskt inte heller. Det var ovanligt spännande på något vis :)

När vi kom fram och tog det första steget ut i meråker, var en äcklig lukt det första man möttes av. Varför luktar alla land som inte är sverige så himla äckligt?
Vi fick gå in till den "stora salen" där vi skulle dansa och där dom andra skulle plinka och plonka på sina instrument. Efter en ganska god men konstig fika så skulle vi ha genrep. Att köra igenom båda danserna en gång är alldeles för lite. Så därför blev det en del pinsama moments under föreställningen. ack!

klockan halv sex var det middag och om jag ska vara helt ärlig så var den riktigt god, villket jag inte trodde (my bad)! En poäng till Norge.
Det finns inte så mycket att säga om själva föreställningen tycker jag. För mig gick det skit dåligt, för andra gick det säkert bra eller jätte bra. Men jag var inte nöjd, jag gillade inte alls min insatts.
Efter showen så packade alla ihop och hoppade in i bussen för att åka hem till sköna sverige!
Det var inte direkt det härligaste att sova helt krokigt i en buss i två timmar, det tycker jag inte att ni ska prova.

Och en sak till.. som jag bara måste komentera.. norska killar. Vad är det med norska killar? Antingen är dom ohyggligt fula eller grymt snygga, det finns inget mellanting. Och är dom grymt snygga så är dom oftast dum i huvet och helt överdrivna. t.ex följer en med blicken ända tills man gått till Kina. och värkligen försöker att få uppmärksamhet, det spelar ingen roll hur, dom måste ha det. Kanske är jag lite taskig som rådissar? Men..dom är inte svenska killar helt enkelt :)

Inga kommentarer: