onsdag 15 oktober 2008

Just dance, gonna be okay

Nu har det där jag var rädd för kommit. Att gå i nian är inte det lättaste och jag var orolig för att det värkligen skulle bli jätte jobbigt och jag skulle få behöva plugga en massa och ha högar med läxor och ogjorda uppsatser hemma. Det förutsatte jag såklart. Jag visste att det skulle bli så, men det kändes ändå lungt ett där tag. Nu dock.. har jag en massa att göra. Jag körde på ett So prov som jag ska göra om i morgon, plugga så att hjärnan sprängs, Jag har ett NO arbete om blodet som skulle ha varit färdigt för en vecka sen kanske, gör klart NU Elin! NO prov på fredag och även ett engelska arbete som Hösten som inte heller är färdigt som skulle ha lämnats in idag. Jag måste värkligen plugga, och göra färdigt allt det där innan nästa vecka är slut.
Jag suger värkligen på att gå i nian.. jag tycker värkligen synd om mig själv för tillfället och låt mig göra det. Jag är inte ett big fan of skolan just nu.

Det ENDA positiva är att det var dans idag och det gick grrrrrrrrymt bra :D Aplåder aplåder! Jag älskar värkligen den nya koreografin

Denna låt dansar vi till
Madcon - Liar

1 kommentar:

Anonym sa...

Ack. Alla har vi gått i nian och plågats igenom det, och det suger. Men om åtta månader är du fri-i-i. Du klarar det :*