söndag 5 oktober 2008

Frisk som en Fisk

Nu ska jag snart gå och lägga mig här. Så detta är väl det sista jag gör. Fast först lär det bli en macka och Te, för det är jag väldigt sugen på för tillfället. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om för det har inte hänt något speciellt idag. Jag har legat i soffan och haft ögonen på TVn mest hela dagen. En sväng förbi Ica blev det i alla fall för att inhandla nya OKEJ. Jag är väldigt glad över att jag kan säga att jag mår så mycket bättre än vad jag gjorde i fredags så detta var ingen långvarig förskylning Tack och lov! Så imorgon ska jag defenitivt gå till skolan. Vi får hoppas att jag är pigg nog att vara med på dansen i också!


Varje dag längtar jag efter att få se dig. bara en skymt av dig så är hela min dag gjord.



Oj sicken fin Poster!

Inga kommentarer: